Dela

Facebook Mail Twitter

2019-12-02

Nytt ärendehanteringssystem smyglanseras idag 2/12!

Brukar du mejla info@sh.se eller studiewebben@sh.se? Då kommer du från och med idag få ett autosvar när du mejlar dit.

Student läser på en surfplatta

Nu smyger vi igång med användningen av Moa, högskolans nya ärendehanteringssystem, inför lanseringen av Infocenter! När du mejlar info@sh.se eller studiewebben@sh.se kommer du att få ett autosvar med meddelande om att ditt ärende är mottaget. Om din mejladress är registrerad i Student-Ladok kommer du att kunna klicka på en länk för att se och följa ärendet i självbetjäningsportalen. I självbetjäningsportalen loggar du in med dina vanliga inloggningsuppgifter. Är din mejladress inte registrerad kommer du också att få ett autosvar men då utan länk.

Vad är Infocenter?

Infocenter är högskolans nya stödfunktion. Det ska helt enkelt bli enklare för dig att få kontakt med olika funktioner på högskolan och få den hjälp du behöver snabbare. Infocenter kommer att öppna den 7 januari i MD-flygeln på plan 5.

Vill du läsa mer om det här området:
Student

Dela

Facebook Mail Twitter

Sidan är uppdaterad

2019-12-02